Wednesday, March 25, 2009

Tiden läker alla sår, så ingen kommer minnas om hundra år.

Vi är alla olika. Ingen är den andre lik. Vi tänker olika. Vi är olika.
Du har tänkt allt som sagts om mig. Och du har trott allt du hört om mig.
Hur övervinner man det?
Ska man lägga ner sin tid på att bevisa motsatsen till någonting som någon varit korkad nog att tro på?
Nej. Hade man gjort det hade man ju varit ointelligent. Och på den nivån vill man ju inte vara! För då är man ju på samma nivå. Ointelligenta båda två.
Jag vet att jag inte är lätt att förstå sig på. Tro mig. Inte ens jag förstår mig på mig själv ibland. Men du kan ställa frågor. Finns det en eller finns det tusen? Och låt mig få svara på dom. Det är lättare så. I WON'T BITE!

Nu blir det nystart! Ny stad. Nytt liv. Nya möjligheter. Lämnar smutsiga Göteborg för något renare. *blink i ögat*
Förresten, jag har fått en del förfrågningar om fler bilder här på bloggen.
"Hänt Bild" är en tidning som bara kostar hela 19 riksdaler. Den finns att köpa i diverse matbutiker samt kiosker. Köper den själv faktiskt någon gång ibland. Den har inte så mycket text utan de fokuserar mera på bilderna. Så vill ni ha mera bilder? Köp "Hänt Bild" eller gå in på någon annan blogg! :-D
SE så mycket bilder tidningen innehåller..

No comments:

Post a Comment